GizmoPower Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Hei, jeg lurte på om noen kunne hjelpe med valg av software for å se på + ta opp fra tv til mitt radeon x800gto kort? Jeg har lastet ned å prøvd ati sitt multimediasenter + windows media encoder men for det ikke til å virke! Finnes det andre alternativer eller tar jeg feil med at jeg kan gjøre dette. Jeg har koblet fra tuneren til kortet med s-video PÅ forhånd takk!!
GizmoPower Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 Ingen snille sjeler som kan hjelpe??
Gonzo2 Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Jeg bruker intervideo windvr det koster penger, men så finnes det alternativer om dscaler Har ikke link, men prøv å google etter det. Bruker du vivo kort?
Silver2k Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 shønner jeg rett...at jeg kan bruke mitt powercolor x800xl som tvkort ?
GizmoPower Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 Takker for svar! Ja, det er et "VIVO" kort, hva nå enn det betyr.... Skal søke etter de programmene og prøve de!
Svein_Jarle Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 ChrisTV er jo et flott alternativ, som tilogmed finnes i gratisversjon! Det er det desidert beste jeg har vært innom...
GizmoPower Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 Jiiippi! Fikk det til med "intervideo windvr" Enkelt og bra prog. Skal teste ChrisTv oxo!! Takker for god respons!
krbalto Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Hei hei alle dere... Jeg har ett WinFast PVR2000 tv-kort, vet dere om jeg kan bruke noen av de programmene dere nevner med kortet mitt? Vil jeg evnt få bedre bilde med ett annet programvare?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå