Gå til innhold

Beste sted å selge/bytte accounts?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Per dags dato har jeg en "epic" Rogue på Sunstrider som jeg ønsker å kvitte meg med pga. at jeg har fått det utstyret og den pvp ranken jeg hadde håpet på å få da jeg lagte chracteren. (jeg er også ganske lei av rogues i seg selv og har lyst til å starte en priest)

Hadde i utgangspungtet tenkt å starte en priest på samme account, helt til jeg fant ut at roguen kunne vært til glede å bruke for andre, siden rogues virker som en populær class for tida.

Så tilbake til spørsmålet: Hvor er det trygt å selge/bytte bort accounten?

Noen som har prøvd noe lignende før?

MERK: jeg prøver ikke å selge accounten her på forumet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er noe sånt "bra" sted. Villa aldri byttet account med mindre jeg kjente han/hun.

Kjenner flere som har byttet i håp om en nyclass, det får de, men når de logger på så whisperer noen sure folk og sier accounten var stjålet.

F. eks: En fyr stjeler accounten til en 60 hunter. Sier til 60 53 rogue at han vil bytte, og det gjør roguen. De bytteer passord på msn, begge kommer seg på og alt virker fint, men så finner vi ut at hunterens account var stjålet.

Du kan ikke si ifra til Gm da, for de er ikke så veldig glad i account veksling.

Så sitter du igjen med en stjålen account og alle hater deg fordi du har "stjålet" en acc.

Anbefaler deg heller å starte på nytt på ordentlig vis. :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...