Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

WRT54GX, henger seg ved høy trafikk


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt problemer med denne routeren siden dag en, når trafikken oversteg alt annet enn å surfe så hang routeren seg opp og krevde en reboot. Etter en firmware oppgradering ble den stabil og kjørte fint, men nå har den fått hikke igjen. Den nektet å aktivere den trådløse senderen og alt måtte resettes, nå er jeg tilbake til når jeg kjøpte routeren. Nåværende firmware er 2.00.08.

 

Jeg har prøvd, med og uten kryptering, og de fleste forskjellige kompatibilitetsmoduser osv.

 

Hva kan være feil? Jeg har gitt opp, og ser for meg at dette er en reklamasjon fremfor å prøve med ny firmware. Har dere noen tips til noe som kan gjøre routeren stabil og fungerende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt problemer med denne routeren siden dag en, når trafikken oversteg alt annet enn å surfe så hang routeren seg opp og krevde en reboot. Etter en firmware oppgradering ble den stabil og kjørte fint, men nå har den fått hikke igjen. Den nektet å aktivere den trådløse senderen og alt måtte resettes, nå er jeg tilbake til når jeg kjøpte routeren. Nåværende firmware er 2.00.08.

 

Jeg har prøvd, med og uten kryptering, og de fleste forskjellige kompatibilitetsmoduser osv.

 

Hva kan være feil? Jeg har gitt opp, og ser for meg at dette er en reklamasjon fremfor å prøve med ny firmware. Har dere noen tips til noe som kan gjøre routeren stabil og fungerende?

5572750[/snapback]

 

 

Har samme ruter. og har hatt samme problem.. se etter FW 2.00.12 til den.. Ligger ikke på Linksys siden enda. Men den finnes.. Løser alle floker. Google it :D.

 

EDIT: Regner med du har Telenor som ISP, eller en anna operatør med lange brukernavn :). Det som fikler det til vistnok.

Endret av spurv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...