JV Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 (endret) Hei, vet ikke om dette er riktig plass å poste dette men jeg prøver jeg. Jeg har ett par raaare problemer. For det første, jeg kommer ikke inn på www.adobe.com!! (eller hvilken som helst underside). Har hatt dette problemet i flere år (på 2 forskjellige pcer). Får siden kan ikke vises. Firefox: Tilkoblingen fikk tidsavbrudd Tjeneren på www.adobe.com brukte for lang tid på å svare. * Nettstedet kan være midlertidig utilgjengelig eller opptatt. Prøv igjen om en liten stund. * Dersom du ikke klarer å laste noen sider, kontroller at datamaskinens nettverkstilkobling er i orden. * Dersom datamaskinen er beskyttet av en brannmur eller mellomtjener, kontroller at Firefox har tillatelse til å bruke verdensveven (www). samme problem har jeg om jeg prøver å laste ned java-runtime fra www.sun.com. Får tidsavbrudd. Jeg må laste ned på jobb og brenne og ta med hjem. Snodig. Noen som har peiling på hva dette kan være? Edit: grunnen til at jeg sier det nå er fordi jeg har akkurat reinstallert pc'n og nå trenger jeg acrobat reader. *banne*. Finner det andre steder men det er fanken så irriterende... Endret 7. februar 2006 av JV
JV Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Ingen som vet hva dette kan være? Har hatt dette problemet så lenge jeg kan huske... merkelig problem som jeg gjerne vil finne ut av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå