olmaka Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Nærmer meg slutten av MAFIA. Har kommet til "Prison Tower" i brettet "Election Campaign", hvor jeg skal skyte en politiker(!) som befinner seg på en øy på den andre siden av elva. Men når jeg skal bruke kikkertsiktet på rifla, går grafikken i kikkertsiktet amok! Jeg ser store grafikkbiter... vanskelig å forklare, men det blir helt umulig å se målet (politikeren). Når jeg ikke bruker kikkertsiktet, ser jeg flere personer på øya (politikeren og hans livvakter), men de er så små at det er umulig å skille ut hvem som er hvem... Har prøvd å skyte mer enn 10gg (a 5 skudd), men klarer ikke å treffe målet. Etter 5 skudd, kjøres politikeren vekk i en bil, og jeg har tapt ... Hva er årsaken til denne feilen? Argghhh! Hvordan skal jeg nå få avsluttet dette brettet - og spillet? Har følgende HW og SW: AMD3000+, 1GB RAM, Aopen NVIDIA GeForce 6800 LE, XP med SP2 (ett år gammel maskin og OS) Hjelper ikke å endre instillingene for å gjøre det lettere for maskinen... Ellers er spillet utrolig bra til å være 3,5 år gammelt! Martin
SCV Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 kan jo alltids teste og patche spillet, eller sette opp eller ned oppløsningen. dette kan muligens hjelpe. Mafia er foresten et av de beste spillene jeg noen gang har spilt litt lite frihet i spillet, men det er vell kanskje det man har freeride til Lykke til
KristianF Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Som sagt. Prøv å patch spillet. Prøv forskjellige grafikkinstillinger. Last ned nye drivere til pc'en vist du bruker gamle. Evt. prøv eldre drivere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå