bjahoff Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Hei. Eg har eit problem med å få kontakt med internett på ei bærbar(WinXP) datamaskin. Den har internett-tilkopling gjennom trådlaust nettverk, som fungerar fint. Eg har og ei stasjonær datamaskin(Win2k) som er kopla til det same trådlause nettverket. Problemet oppstår på den bærbare PCen (winXP) når eg brukar ein kryssa nettverkskabel mellom maskinene til overføring av store filer. Då er WinXP fast bestemt på å leita etter internett tilkopling på kabel-tilkoplinga. Den prøve ikkje det trådlause nettet, der internett er. Er det noko innstilling der ein kan endre windows sine prioriteringar, eller eventuelt slik at begge tilkoplingane blir kontrollert? For den kryssa kabelen er Win2k maskina satt opp med statisk IP-adresse, mens WinXP maskina brukar alternativ konfigurasjon (blir aktivert når WinXP ikkje finne DHCP server). Det er ikkje lagt inn gateway og DNS på den tilkoplinga, så windows skal ikkje bli forvirra av det. Nokon forslag til løysing?? Bjarte Hoff Endret 5. februar 2006 av bjahoff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå