Gå til innhold

Vil du være med og betateste EVE ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg BETATESTING, ikke "preview". Har betatestet Neocron, og downloader Earth and Beyond for å gjøre en liten innsats der. EVE ser veldig lovende ut, og det fortjener å få en god start.

Her er linken:

http://www.eve-online.com/beta

Det er ikke så voldsomt høye krav, særlig ikke for hardware.no publikummet skulle jeg tro :smile:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifølge infoen på siten er betatestperioden i ferd med å starte, og de skal sende ut e-mails snart.

Når man snakker om selskap som ikke er særlig informative.. STIKKORD "IGI 2". Jada, betatesten startet visst i August ifølge dem. Eneste jeg har fått etter den datoen var en reklame e-mail for hvor bra IGI 2 vil bli. Men jeg kommer ikke til å kjøpe det. Mangelen på kommunikasjon har sørget for det.

Skrevet

si det...signa opp for beta for 13 månder siden og alt jeg har fått er 1 mail med reklame om at siden var oppdatert....men man kan jo altids håpe..

Skrevet

Signa meg opp på første announcmenten, er vel over 1 år siden. har bare mottatt litt reklame fra dem... men ifølge en a v modene, så er det over 100 000 som har signa seg på beta testen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...