iStephano Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Som topicen sier, jeg sitter nå og tester et Ati skjermkort, x1900xtx å lurer på om det går ann og bruke HDR+AA i Wow? Så litt rundt på forumet til WoW men fant ingen ting. Kansje dere veit?
RogerWilco Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 AA kan du bruke, men HDR er ikke noe du bare slår på. Det må være programmert i spillet.
iStephano Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 (endret) Er klar over det, i WoW så kan du skru på noen dem kaller Glow Effekt ( som gir HDR ) Men hvis du skrur på AA så vil ikke AA funke. Derfor må du skru av Glow effekten Så AA virker. Det jeg ønsker er å bruke Glow Effekt med AA sånn WoW ikke ser så styggt ut slikt jeg har det nå. Endret 5. februar 2006 av BanAnus
Oz370 Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 glow effect er så sinnsykt IKKE hdr!! fy fy fy. Test lost coast før du sier noe mer om det. (orker ikke å forklare det selv). Og nei, glow effect og AA funker ikke sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå