Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

95mod Mazda 626 - tips?

Gjest Slettet+781234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+781234
Skrevet

Jaha.. Då står bilen i garasjen.

Nettopp kjøpt meg eit prosjekt å jobbe med. Bilen går bra, men når den står i fri, og med clutchen ute, kjem det ein merkelig "skurre" -lyd frå motoren. Dette forsvinn når eg trykk inn clutchen. Nokon idear om kva dette kan vere?

Tenkte å ta ut frontpanel, og gjer litt custom-modding frammi der, men er ikkje heilt sikker på kva endå. Noken tips?

ellers... hmm, bakluka er ikkje mogleg å få opp.. hverken med nøkkel, ellr den hendelen som er ved sida av førarsete... + at det er heilt umogleg å låse opp pasasjerdøra frå innsida.. (dørlåsen set bom fast..)

Er det ellers noken som har tips ellers, med tanke på denne bilen?

Takk for alle svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan tenke meg at skurringa som høres når bilen står i fri med klutsjen ute, kan spores til dårlig clutchutløserlager.

Angående dørlåsene: Jeg synes du skal forske litt, muligens ta kontakt med en Mazdaforhandler for å høre om dette er et kjent problem. Det kan kanksje være noe som er defekt i låskassa, eller det kan væ're noe annet. De vet nok i alle fall om det hvis det er et kjent problem og de kan sikkert gi deg råd til hvordan du kan reparere det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...