kvs19 Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Finnes der noe program som kan ta opp samtaler som gjennomføres i softphone? Bruker softphone fra sjlab.com Har lett "overalt", men finner ikke noe program som takler dette... Noen gode ideer?
AKIRAx77 Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Ikke at jeg har testet det, men windows sound recorder kan ta opp lyd som "what you hear"..mao..lyden som kommer ut av høytalere koblet på PCen din. Hvis en sånn softphone brukes med et vanlig headset og du får vanlig lyd ut, skal den klare det. Du får teste. AKIRA
kvs19 Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 Ikke at jeg har testet det, men windows sound recorder kan ta opp lyd som "what you hear"..mao..lyden som kommer ut av høytalere koblet på PCen din. Hvis en sånn softphone brukes med et vanlig headset og du får vanlig lyd ut, skal den klare det. Du får teste. AKIRA 5549023[/snapback] Har testet dette. Får bare tatt opp meg selv, den jeg prater med kommer ikke på opptaket. Noen flere forslag? Ken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå