Gå til innhold

lurte på om jeg har nytte av ny cpu og hk


curtiis

Anbefalte innlegg

Tenkte på å oppgradere maskinen, men så lurte jeg litt på å kansje bare bytte cpu vist jeg finner en ny brukt som kan klokkes litt og nytt Gk så jo det nyeste som er kommet av 7800.

Har nå disse speck:

Asus A7v880

sempro2600

AIW9800pro

hiper580w

2gb OCZ

ata 200gb disk

 

Tenkte nå litt på 3700+ san diego og asrock kombi agp og pcie hk, men sku jo ha hatt nytt skjerm kort og.

 

Er nå litt i villrede, noen som har noen inspill om hva jeg burde og ikke burde gjøre.

Har oppdatert litt nu og da, men fikk ikke noe særlig bedre med 2gb enn jeg hadde med 1gb minne. sikkert cpu som ikke er noe serlig bra.

 

Noen leifer her og dær sikkert.

Endret av curtiis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja men er hk'et så bra? Tenkt en stund nå på tingene, og så har økonomien forandrett seg litt og. Fått innflyttings gave før å kjøpe ny sofa som jeg allerede hadde lagt av penger til og fått noe av feriepengene allerede. Så noen gode råd nu som jeg har litt mere å slenge i pc'en, hadde egentlig bare bestemt meg for 3700+ og Asrock dual sata2 hk 939 å bruke skjermkortet. Men vist jeg satte budsjettet til 5k er det noen som kan hjelpe meg litt da med skjermkort og hk, lyst på mulighet for litt OC av hk og cpu, skjermkort har jeg ikke snøring på å klokke. Men kan jo altis lære litt vist det er mye å hente. Kan strekke meg til 6k, vist det er godt begrunna ytelse forhold.

 

Edit: rasket i hopen en bestillings liste noen som kan si noe om den, helst ikke noe særlig mer enn den prisen DELER

Endret av curtiis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...