Silver2k Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Jeg har et ganske merkelig problem. Jeg starter msn og cpu bruk er normal, ca 0-1 % Men etterhvert om tiden går, øker cpu bruken, samt temperaturer... Etter en god stund kommer man til det kritiske 100 % og maskinen låser seg.. Virus? Har scannet og ikke funnet noe.. Adware/Spyware? Har scannet og ikke funnet noe.. Noen forslag? P4 3,0 ghz Asus p5gdc -v deluxe 1024 crucial ballistix pc4000 Samsung spinpoint 120 gb Endret 1. februar 2006 av Silver2k
hqui Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Har hatt samme problemet også, fant aldri ut hva problemet var. (endte med å formatere HD'en)
Pixi Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Har litt problemer med det samme jeg og, men ikke så ekstremt som ditt tilfelle...
Silver2k Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 Godt å se at det ikke er bare meg...kan det være at det er msn som ....tuller litt?
Pantera Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Hadde også akkurat samme problem med MSN....i flere versjoner. Fikk tips om Trillian, fjerna MSN, la inn denne Trillian, og har aldri hatt problemer med den. har også testa andre programmer, som Gaim og Mercury, men synes Trillian er den beste. Har alle funksjoner som MSN. Bytter aldri tilbake. Pantera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå