Gå til innhold

Billige vertikalgrep til D50?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet 100% at det finnes... så en butikk i Asker som solgte den til 1600kr

Den passet til D70, D70s og D100

5533569[/snapback]

 

Hjelper jo ikke at den passer til D70 aldri så mye. Selv om den bruker samme batteriformat som D70, så har D50 en helt annen fysisk utforming. Vet ikke engang om skruefestet vil ligge på samme området, siden utformingen av huset er forskjellig.

 

Men for all del, om butikken i Asker solgte det, så er det vel bare å ringe de, istedenfor å bruke masse tid her..?

Endret av photoguy
Lenke til kommentar
Jeg vet 100% at det finnes... så en butikk i Asker som solgte den til 1600kr

Den passet til D70, D70s og D100

5533569[/snapback]

 

Hjelper jo ikke at den passer til D70 aldri så mye. Selv om den bruker samme batteriformat som D70, så har D50 en helt annen fysisk utforming. Vet ikke engang om skruefestet vil ligge på samme området, siden utformingen av huset er forskjellig.

 

Men for all del, om butikken i Asker solgte det, så er det vel bare å ringe de, istedenfor å bruke masse tid her..?

5535513[/snapback]

 

Men for all del, om butikken i Asker solgte det, så er det vel bare å ringe de, istedenfor å bruke masse tid her..?

 

Et meget godt poeng som burde blitt stivky i veldig mange fora! apsolutt et gullkorn!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hahnel sine har det ikke, så for meg er de ikke fullverdige vertikalgrep.

Angående de andre grepene som er på markedet så har en del av dem utløser på grepet, men de sender signal til IR-mottakeren. Derav kan du ikke lese lysmålingen, sette fokus før du komponerer bildet. Så for meg er heller ikke disse fullverdige vertikalgrep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...