Myou Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg må Formatere Maskinen min uten å gå "inn" på pc'en min. har bare tilgang til booting og BIOS, har prøvd xp-cd, men noe er galt der. noen forslag. ?
kri84 Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg må Formatere Maskinen min uten å gå "inn" på pc'en min.har bare tilgang til booting og BIOS, har prøvd xp-cd, men noe er galt der. noen forslag. ? 5529538[/snapback] Hva er feil med Xp-platen?
Myou Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 Jeg har fått meg ny pc og er ganske sikker på at det ikke fulgte med noen xp cd, så har lånt en, så har ikke samme versjon som den på dataen !! Har prøvd, og når jeg skal velge hvor xp skal legges inn, så kommer feil-meld opp.. veldig kjedelig
kri84 Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg har fått meg ny pc og er ganske sikker på at det ikke fulgte med noen xp cd, så har lånt en, så har ikke samme versjon som den på dataen !! Har prøvd, og når jeg skal velge hvor xp skal legges inn, så kommer feil-meld opp.. veldig kjedelig 5531205[/snapback] Hvorfor ikke bare formatere hdd først? Da har det ingenting å si hvilken versjon du har nå.
Myou Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 Er det veldig innviklet å formatere harddisken først, har aldri prøvd det.
Gjakmarrja Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Er det veldig innviklet å formatere harddisken først,har aldri prøvd det. 5532360[/snapback] Viss du har en XP cd så funker er det veldig enkelt å formatere, bare følger et meny basert system
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå