osoerebo Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hei. Jeg har sett på en Fujitsu Siemens AMILO A1667G på komplett. Er det noen som har erfaringer med AMD i bærbar? Jeg tenker spesiellt på ting som støy, strømforbruk, varme osv. Øystein
UllForEver Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hei, jeg installerte akkurat software på en Fujitsu Siemens Amilo M1451G. Den har Centrino prosessor, og viften starter etter noen få minutter. Etterhvert kjøler den hvert 6. -7. minutt og viften går cirka 30-40 sekunder hver gang. Ved litt hardkjør går viften oftere. Jeg var egentlig litt skuffet over at den gikk så ofte. Det finns en knapp for å slå av viften på den, men det er vel ikke lurt å gjøre så ofte. Datamaskinen som du viser til her har enda kraftigere prosessor. Jeg tror kjøleviften vil gå stort sett hele tiden. Endret 31. januar 2006 av UllForEver
Skink_123 Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Men uansett en rå prosessor! Synd den ikke egner seg til multitasking :-)
duffy89 Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Sitter på en lignende data men AMD Athlon 3200+ 64, og viften går hele tiden, men bråker ikke så veldig mye. Ellers er det en fantastisk god prosessor og jeg ville LETT gått for den pcen du linker til......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå