Gå til innhold

I-mate SP-5 vs Qteck 8310


BTB

Anbefalte innlegg

Hallo

 

Jeg lurer på hva som er forskjellen på I-mate SP-5 og Qteck 8310. Jeg trodde det var en og samme telefon.... Men så kom jeg over et innlegg hvor noen hadde skrevet at de syntes Qteck 8310 hva bedre enn I-mate SP-5. Hva er forskjellen?

 

 

Hilsen

 

MrDark

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo

 

Jeg lurer på hva som er forskjellen på I-mate SP-5 og Qteck 8310. Jeg trodde det var en og samme telefon.... Men så kom jeg over et innlegg hvor noen hadde skrevet at de syntes Qteck 8310 hva bedre enn I-mate SP-5. Hva er forskjellen?

 

 

Hilsen

 

MrDark

5526614[/snapback]

 

Ja det er samme telefoner. I-mate er mye større en Qtek i solgte telefoner i verden. Jeg har hatt begge merker og ser at i-mate har noe mer programvare installert. Har opplevd i-mate til å være mer stabile med mindre feil. (men det har med OS og oppgradering, neste oppgradering kan forandre dette) Men har vel mer trua på i-mate da de er større og har en egen avdeling som jobber med bugs. Jeg selv har valgt en i-mate SP5 og en i-mate JasJar som mine telefoner, og ser at de jeg jobber med som har Qtek har flere problemer enn meg. (men det kan også være brukerfeil/3 parts programmer)

Trur du blir fornøyd uansett hva du velger.

Lenke til kommentar

Jaja, hvis man først skal svare...

 

Qtek 8310 kommer med støtte for lesing av Office-dokumenter og PDF-filer. Det gjøre ikke I-mate SP5. Qtek-telefonene er offisielt støttet av NetCom og Telenor (såkalt nettverksgodkjent) det var ikke I-mate sist jeg sjekket. Qtek-telefonene har et eget brukerforum (www.windowsmobile.no) der man får direkte kontakt med distributøren. Det er bl.a. nettopp gitt ut en patch-pakke med småfixer basert på input fra brukere på forumet. Det åpnes i disse dager et Qtek-hovedkontor i England som skal ta seg av det europeiske markedet.

 

Det var vel det jeg kunne komme på.

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...