Rawkus Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Lurer på om det går an å få inn "bot'er" i en lan game, er så kjedelig hvis ikke man er nok spillere. Finner ikke noe jeg kan stille inn på, noe ejg kan laste ned? Det gikk jo an i battlefield 1942. Der het det Cooperative mode eller noe
royale Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 For og spille BF2 CO-OP på LAN uten tilgang til internett gjør følgende: - Start en multiplayer LAN server gjerne lite map fortere og loade - Alle buddyene dine skal "se" serveren men ikke joine - Disconnect (host seff") og start Singleplayer på det mapet og den vanskelighets graden dere vil ha, standard er 16bots og 16player map, men det finnes div. modder som har 32p brett og 32 modder
Steina Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 For og spille BF2 CO-OP på LAN uten tilgang til internett gjør følgende: - Start en multiplayer LAN server gjerne lite map fortere og loade - Alle buddyene dine skal "se" serveren men ikke joine - Disconnect (host seff") og start Singleplayer på det mapet og den vanskelighets graden dere vil ha, standard er 16bots og 16player map, men det finnes div. modder som har 32p brett og 32 modder 5524260[/snapback] Tungvindt. Det er jo bare å sette opp Singleplayer, og be andre joine med IP'n til maskinen din Eventuelt legge inn den COOP patchen. Jeg har aldri prøvd den, bare hørt om den. Da får man spilt med AI på 64player map også.
royale Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 (endret) Sånn joine ip tull er jo tungvindt. Da må man ha opp console og alt det tullet der. Metoden jeg postet er helt grei. Endret 30. januar 2006 av ctv
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Ehh, "sånn joine IP" er jo mye enklere enn den lista du kom med. Det er jo bare å klikke på Connect to IP-knappen under multiplayer.
Steina Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Ehh, "sånn joine IP" er jo mye enklere enn den lista du kom med. Det er jo bare å klikke på Connect to IP-knappen under multiplayer. 5525697[/snapback] Ja.. ctv er bare litt "noob" For å finne ut IP'n til maskinen din hvis du ikke allerede vet den, så går du på Startmenyen --> Start --> Kjørt (WIN + R) --> starter cmd, og skriver ipconfig Endret 31. januar 2006 av Steina
Tjombo Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Last ned: Coop 4.0. Da får du 32-størrelse på brettene med 32 bot'er.
Steina Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Last ned: Coop 4.0. Da får du 32-størrelse på brettene med 32 bot'er. 5527009[/snapback] Vil det oppstå problemer å spille BF2 på internett om man legger inn den COOP saken? Kunne vært litt interesant å prøve.. Har ikke spilt mot AI før
royale Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Ja.. ctv er bare litt "noob" Ja, jeg er noob når det gjelder battlefield II...
HPh Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Mener man må være pålogga nettet når man bruker metoden ved å joine server med å skrive inn IP addressa. Jeg har ihvertfall ikke den muligheten hvis jeg ikke logger meg på acounten min.
Tjombo Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Coop 4.0 enderer ikke på selve BF2, det legger seg i egen katalog under mods-katalogen. Du må kjøre en egen bat-fil for å starte opp med 4.0-modden. Serveren starter opp singleplayer, og de andre kobler til server-ip'en på multiplayer -> connect to ip. Mulig det krasjer hvis de andre kobler til server før server har loadet til "Collisions", ironisk nok. Mulig dette er fikset med patcher.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå