Gå til innhold

"boter" i lan game. BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det går an å få inn "bot'er" i en lan game, er så kjedelig hvis ikke man er nok spillere. Finner ikke noe jeg kan stille inn på, noe ejg kan laste ned? Det gikk jo an i battlefield 1942. Der het det Cooperative mode eller noe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For og spille BF2 CO-OP på LAN uten tilgang til internett gjør følgende:

- Start en multiplayer LAN server gjerne lite map fortere og loade

- Alle buddyene dine skal "se" serveren men ikke joine

- Disconnect (host seff") og start Singleplayer på det mapet og den vanskelighets graden dere vil ha, standard er 16bots og 16player map, men det finnes div. modder som har 32p brett og 32 modder

Skrevet
For og spille BF2 CO-OP på LAN uten tilgang til internett gjør følgende:

- Start en multiplayer LAN server gjerne lite map fortere og loade

- Alle buddyene dine skal "se" serveren men ikke joine

- Disconnect (host seff") og start Singleplayer på det mapet og den vanskelighets graden dere vil ha, standard er 16bots og 16player map, men det finnes div. modder som har 32p brett og 32 modder

5524260[/snapback]

Tungvindt.

Det er jo bare å sette opp Singleplayer, og be andre joine med IP'n til maskinen din ;)

Eventuelt legge inn den COOP patchen. Jeg har aldri prøvd den, bare hørt om den.

Da får man spilt med AI på 64player map også.

Skrevet (endret)

Sånn joine ip tull er jo tungvindt. Da må man ha opp console og alt det tullet der. Metoden jeg postet er helt grei. ;)

Endret av ctv
Gjest Slettet-rXRozPkg
Skrevet

Ehh, "sånn joine IP" er jo mye enklere enn den lista du kom med. Det er jo bare å klikke på Connect to IP-knappen under multiplayer.

Skrevet (endret)
Ehh, "sånn joine IP" er jo mye enklere enn den lista du kom med. Det er jo bare å klikke på Connect to IP-knappen under multiplayer.

5525697[/snapback]

Ja.. ctv er bare litt "noob" :p

For å finne ut IP'n til maskinen din hvis du ikke allerede vet den, så går du på Startmenyen --> Start --> Kjørt (WIN + R) --> starter cmd, og skriver ipconfig ;)

Endret av Steina
Skrevet
Last ned:  Coop 4.0.

Da får du 32-størrelse på brettene med 32 bot'er.

5527009[/snapback]

Vil det oppstå problemer å spille BF2 på internett om man legger inn den COOP saken?

Kunne vært litt interesant å prøve.. Har ikke spilt mot AI før :p

Skrevet

Mener man må være pålogga nettet når man bruker metoden ved å joine server med å skrive inn IP addressa. Jeg har ihvertfall ikke den muligheten hvis jeg ikke logger meg på acounten min.

Skrevet

Coop 4.0 enderer ikke på selve BF2, det legger seg i egen katalog under mods-katalogen. Du må kjøre en egen bat-fil for å starte opp med 4.0-modden.

Serveren starter opp singleplayer, og de andre kobler til server-ip'en på multiplayer -> connect to ip.

Mulig det krasjer hvis de andre kobler til server før server har loadet til "Collisions", ironisk nok. Mulig dette er fikset med patcher.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...