adaptec Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Jeg har et trådløst nettverk og forsøker å kopiere et par image på 4gb hver. Får beskjed om at det ikke er nok plass på disken. Det er plass i massevis på disken (D) som jeg forsøker å kopiere til. Er også mye plass på C hvis den bruker C-disken som en tempdisk. Begge PCene kjører XP med SP2. Må kopiere til min bærbare PC siden det er eneste maskina jeg har med DVD-brenner foreløpig. Er det noen sperre på hvor stor en fil kan være, evt. kan jeg oppheve/øke limiten?
C-angel Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Jeg har et trådløst nettverk og forsøker å kopiere et par image på 4gb hver. Får beskjed om at det ikke er nok plass på disken. Det er plass i massevis på disken (D) som jeg forsøker å kopiere til. Er også mye plass på C hvis den bruker C-disken som en tempdisk. Begge PCene kjører XP med SP2. Må kopiere til min bærbare PC siden det er eneste maskina jeg har med DVD-brenner foreløpig. Er det noen sperre på hvor stor en fil kan være, evt. kan jeg oppheve/øke limiten? 5523527[/snapback] Kan det være at du har FAT32 filsystem og ikke NTFS? isåfall så er det der problemet ligger.
Chevelle Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 FAT 32 støtter ikke filer større enn 4 gig så du må eventuelt lage deg en partsjon med NTFS og legge filene på.
adaptec Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Skrevet 30. januar 2006 Aha. Er jo FAT32 på den bærbare. Da skal jeg forsøke å konvertere D-disken og prøve på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå