Mentos Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hei! Er det noen som vet om det finnes veske / snutebag som har plass til Canon 350D med påmontert batterigrep?
modin Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hei! Er det noen som vet om det finnes veske / snutebag som har plass til Canon 350D med påmontert batterigrep? 5520854[/snapback] Nei så stor veske går det ikke ann å få Det er egentlig bare å prøve seg fram å finne en veske du synes passer til din stil og ditt bruksommeråde. Jeg bruker selv en veske fra Crumpler som jeg er veldig fornøyd med, disse får du bestilt i flere farger og med litt rocka detaljer slik at du kan finne en som passer din klestil.
oysfaerg Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Feilpostet, flyttes -> Objektiver, filtre, blits og utstyr
Sherekan Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg er i samme situasjon. Akkurat nå bruker jeg en gammel Scandia veske fra åtti-tallet. Men den presser jeg litt.. Prøvde nylig Loewe Pro Nova 3. Den passa, så tenkt å kjøpe meg den. Da får jeg plass til blitzen, ladern, litt minnekort, CD/papir osv. Pluss at den har regntrekk. Kjekt Skal teste ut Nova 2 også før jeg kjøper no. Den er litt minder. Men tror ikke den er dyp nok med tanke på batt.grep. Har funnet så mange bager/vesker som passer mer eller mindre perfekt til den utstyrsmengden jeg vil ha med.. untatt at den mangler en cm eller to i rett rettning (m.t.p. batt.grep) Si fra her hva du finner da.. kanskje du finner en som passer bedre enn de jeg har funnet
veron Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg kjøpte en lowepro TLZ 2 hos Foto & Video i Møllergata. Litt stor, men det går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå