Gå til innhold

[Fixed]Oppdaterte webserveren, mye bugs og feiler.


Anbefalte innlegg

Har oppdater min versjon av apachefriends.

Når jeg hadde innstalert alt og var ferdig osv. skulle jeg teste "cyberstation" siden.

Ikke kommenter siden!

 

Nå er det ett bilde i headeren (vertfall her i firefox) som ikke vises, når jeg går inn på administrasjons siden får jeg logget inn og sett navigasjons panelet til administrasjonen

men vist jeg tykker på en av kanppene kommer det at jeg må logge inn osv.

 

Jeg bruker if (isset($brukernavn)) til og skjekke om personen er logget inn eller ikke..

 

Headeren skal jeg alltid klare, men den feilen i adminpanelet er litt mistenksom.

 

Det ligger her (fjernet)

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Har oppdater min versjon av apachefriends.

Når jeg hadde innstalert alt og var ferdig osv. skulle jeg teste "cyberstation" siden.

Ikke kommenter siden!

 

Nå er det ett bilde i headeren (vertfall her i firefox) som ikke vises, når jeg går inn på administrasjons siden får jeg logget inn og sett navigasjons panelet til administrasjonen

men vist jeg tykker på en av kanppene kommer det at jeg må logge inn osv.

 

Jeg bruker if (isset($brukernavn)) til og skjekke om personen er logget inn eller ikke..

 

Headeren skal jeg alltid klare, men den feilen i adminpanelet er litt mistenksom.

 

Det ligger her

 

Brukernavn: test

Passord: test

5518264[/snapback]

 

Brukte du register_globals før? (Det er en dum måte å kode på, som lar deg bruke feks $user istedenfor $_GET['user']). Er sannsynligvis der problemet er. Dette kan endres i php.ini, eller skrive scriptene skikkelig ;)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...