exmith2k Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Hei. På søsterens pc, så plutselig en dag når hun skulle koble i webcamet i pcen, så koblet alt annet på usb (tastatur,mus osv) ut. Ingenting funka.. Men med en gang jeg koblet fra webcamet, så funket alt det andre på sekundet igjen. Prøvde å koble til en mobil via usb også, å da skjedde det samme igjen, alt annet ble frakoblet. I går merket jeg at det samme skjedde på min pc. Jeg koblet i en kamerats SE walkman mobil via usb, og da koblet tastaturet musa og min eksterne harddisk ut. Med en gang vi kobla mobilen i fra pcen, så funka alt det andre igjen. Sykt irriterende problem, fårstår ikke en dritt Noen som kan gi meg noen svar på hvorfor dette skjer ? (Vet ikke om denne er feilpostet)
exmith2k Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Skrevet 30. januar 2006 Da får jeg formatere eller.no å se om det hjelper :/
efikkan Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hvis det ikke hjelper, så prøv nye drivere til hovedkortet(brikkesettet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå