Gå til innhold

CPU til EPoX EP-9NDA3+


Baker2

Anbefalte innlegg

Hei, har dette hovedkortet (EPoX EP-9NDA3+) og lurte på om det er noen som vet om dette hovedkortet støtter dual core cpu (f.eks. X2 4800+) eller om det funker bare med single core cpu (f.eks. 4000+).

 

Er litt i tvil om hva en skal går for, har et POV 6800GT AGP og 2 gb. Corsiar ram (4x512).

 

Alle tips tas imot med takk.

 

Mvh.

Stein-Ove :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville anbefalt deg og kjøpe nytt hovedkort med pci-ex og skjermkort i pci-ex

 

Eller det kommer ann på hva du skal bruke den til!

 

Cpu har veldig lite å si i spill

5514062[/snapback]

 

Ehhh, var vel ikke ute etter hva du mente om hva slags hovedkort og grafikk kort jeg skulle kjøpe (har begge deler), jeg er ute etter om det er noen som vet hva slags cpu jeg kan bruke på dettte kortet.... :yes:

 

Om det støtter dual core eller ei.... :hmm:

Lenke til kommentar

Hva med å bare sjekke siden til produsenten? http://www.epox.nl/products/view.php?product_id=274 ... Der står følgende: "Support Socket-939 based AMD Athlon-64 / Athlon-64 FX / Athlon 64 X2 up to 4800+ with 1.6GT/s Hyper Transport".

-

Dog kan det se ut til å lønne seg å ha siste bios: http://www.epox.nl/downloads/bios/?obj_product_id=274

Endret av wizkid
Lenke til kommentar

Hei..

 

Takker for svar, da har jeg fått svar på det jeg trenger, prøvde å lete meg frem på siden til til Epox men fant ikke ut av det men det har dere gjort ser jeg :yes:

 

Så da får jeg se hva jeg går for, vil ikke oppgradere så mye nå når det gjelder grafikk kort (får bruke det en har), er vel noe som heter G80 (og VISTA) som dukker opp ved tid og stunder så da blir det vel en "Big" upgrade tenker jeg, men håper jeg kan bruke CPU når den tid kommer hvis jeg går for X2 4800+, så vi får se, og igjen, Takk for svar :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...