MonaR Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Jeg har et image av en DVD video, på 4,565,440 kb. (noe jeg antar er rett størrelse på en dvd.) Men så kommer problemet: Når jeg mounter .cue fila i Deamon Tools (nyeste) kommer den virtuelle cd-rommen opp, men "VIDEO_TS" mappa opp, men INGENTING er i mappa.. Har også prøvd å vise skjulte filer. Verktøy->Mappealternativer->Vis->"Vis skjulte filer og mapper" Kan noen hjelpe meg? Mvh
xadox Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 prøv alcohol 120% kanskje det hjelper... har hørt at daemon tools blir fucka hvis du bruker spyware fjerner...
MonaR Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Skrevet 28. januar 2006 Har du prøvd å spille av filmen? 5509577[/snapback] ehh.. det er nettopp det som er problemet deamon tools finner ingen filer på den virtuelle cd-rommen..
wiberos Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Har du prøvd å spille av filmen? 5509577[/snapback] ehh.. det er nettopp det som er problemet deamon tools finner ingen filer på den virtuelle cd-rommen.. 5510271[/snapback] prøve å konvertere til iso eller annet format
nahojdat Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Viser kanskje daemon ingen filer pga den ikke spiller av dvd filer? Mount i daemon og prøv å åpne etterpå med et dvd-avspillings program..
MonaR Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Skrevet 28. januar 2006 takker for svar fikk det til med VLC men det vises fortsatt ingen filer på cd-rommen... snodig menmen, problem løst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå