Edstro Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Eg å en venn spiller på serveren min. Men hvordan legger eg til boter på det andre lage? Vilke kommandoer skal eg bruke?
HPh Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 (endret) spiller dere på lokalnett? Det skal være mulig, ifølge dette. Use the default accounts, dont use your Online account. I also dont have an internet connection at home( just moved ) and my flatmate and I played with Bots no worries. cut and paste from another thread, I used these instructions and they worked. It is possible to get a LAN game going with bots, here's how: 1) Get the host to start a local lan game. Map doesn't matter at this point. 2) Get the other computer to go to join local and click but NOT JOIN the server. 3) have the server quit and start a single player map of choice. 4) Have all people then click join for the server and viola, LAN with bots tatt fra ett battlefield forum. Jeg har aldri testa det, så garanterer ingenting, men du kan jo prøve. Endret 27. januar 2006 av HPh
KristianF Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Jeg og 3 kamerater brukte den metoden når vi linka.. Funka supert Litt mekking i ei fil, og dere kan spille mot 200 boter.. Syns jeg ikke har funnet ut hvordan få mer tickets i SP..
solaN - Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Jeg og 3 kamerater brukte den metoden når vi linka.. Funka supert Litt mekking i ei fil, og dere kan spille mot 200 boter.. Syns jeg ikke har funnet ut hvordan få mer tickets i SP.. hvilken fil ?? det skulle jeg gjerne lit og vite til senere lan-aktiviteter.... Men trenger man ikke veldig god pc for dette.
KjellSpell Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Du kan få boter ved å velge bf2_coop moden husker jeg rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå