Gå til innhold

Batteri på Ferrari 4000


big_duke

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvor mange mAh batteriene på Acer Ferrari 4000 modellene er, anslått batterilevetid er 2,5-3,0 timer, men det finnes ekstra batteri, så spørsmåalet er om disse er større eller ikke.

Lurer på å skaffe en ferrari, men skal bruke den på skolen også så batterilevetid er viktig.

Så derfor, kan en som har en 4000 se på batteriet sitt å se hvor mange mAh det er.....

 

På forhånd takk :thumbup:

Endret av big_duke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer litt på hvor mange mAh batteriene på Acer Ferrari 4000 modellene er, anslått batterilevetid er 2,5-3,0 timer, men det finnes ekstra batteri, så spørsmåalet er om disse er større eller ikke.

Lurer på å skaffe en ferrari, men skal bruke den på skolen også så batterilevetid er viktig.

Så derfor, kan en som har en 4000 se på batteriet sitt å se hvor mange mAh det er.....

 

På forhånd takk    :thumbup:

5505688[/snapback]

Jeg har en 4005, den summer og går i over to timer... men kan ikke si at jeg er imponert over batteriet! Og den støyer igrunn mye iforhold til en centrino maskin. Men derimot er den super stabil og god pc. Jeg er ellers kjempefornøyd. Jeg har enda ikke oppgradert biosen, den skal gjøre maskinen stillere... (Litt usikker med tanke på flashing osv.)

Lykke til

Lenke til kommentar

Altså det der svarte ikke på spørsmålet mitt, spør om hvor mange mAh det batteriet som sitter standard er på jeg....... kan også lese på alle sider som det står noe om Ferrari at det er 2-5 - 3 timer som jeg posta med 1. posten.

Kan du være så snill å se hva som står på batteriet ditt yokko, antageligvis står det på den siden av batteriet som peker inn i maskina sånn at du må ta ut batteriet :thumbup:

 

Hvor mange mAh.........

Lenke til kommentar
Altså det der svarte ikke på spørsmålet mitt, spør om hvor mange mAh det batteriet som sitter standard er på jeg....... kan også lese på alle sider som det står noe om Ferrari at det er 2-5 - 3 timer som jeg posta med 1. posten.

Kan du være så snill å se hva som står på batteriet ditt yokko, antageligvis står det på den siden av batteriet som peker inn i maskina sånn at du må ta ut batteriet  :thumbup:

 

Hvor mange mAh.........

5510468[/snapback]

Heheh sorry... Jeg levde meg inn i min egen verden. Men det er ofte en forskjell hva leverandøren oppgir som leve tid og hva vi brukere oppfatter batterilevetiden....

Nok om det, det er 4800 mAh...

yokko

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...