frankpettersen Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Jeg lurer på hva de store forskjellene mellom de forskjellige ventrilo versjonene er? Ser at det er uvanlig mange som kjører versjon 2.1 og 2.2, til tross for at v2.3 er kommet ut. Er det noe med lisenser, lydkvaliteten eller resursforbruk som er årsaken?
frankpettersen Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 Jeg lurer på hva de store forskjellene mellom de forskjellige ventrilo versjonene er? Ser at det er uvanlig mange som kjører versjon 2.1 og 2.2, til tross for at v2.3 er kommet ut. Er det noe med lisenser, lydkvaliteten eller resursforbruk som er årsaken? 5504609[/snapback] bump. Er det noen som har et hint om hvilken versjon en bør bruke?
Lars-H Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 bruk den nyeste hvis du kommer inn på serveren. -Men noen servere gjør at du kun kommer inn med x-versjon..
Panofix Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 bump. Er det noen som har et hint om hvilken versjon en bør bruke? 5506113[/snapback] Du må bruke den versjonen som serveren står på. Jeg vil anbefale deg å installere Ventrilo MIX som inneholder alle versjonene pluss TeamSpeak i tillegg. Snedig program , men husk igjen - du må kjøre samme versjon som den serveren du kobler deg til bruker. Tror det er en del nye admin features på 2.3 pluss velkomstmelding etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå