Gå til innhold

Ustabilt pci nettverkskort etter OC (løst)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter at jeg overklokka maskina litt i går så har det trådløse pci nettverkskorte blitt litt ustabilt. det som har skjedd er at det er skjelden jeg kan laste flere nettsider samtidig. og det gikk fint før.

Noen som vet hva dette kan komme av?

Kortet er et belkin et eller anna hvis det har noe å si. Er vel snart 2 år gammalt.

Endret av elronx
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du hever fsb i bios og ikke låser pci frekvensen så skjer dette. Har ikke bios mulighet for å øke fsb uavhengig av pci-e/agp/pci frekvensen, burde du bare overklokke multiplier om den er ulåst.

Skrevet (endret)

Har samme problemet jeg også..

Lurer påveldig hvordan jeg kan få stilt på PCI-frekvensen. Har et PCI-skjermkort uheldigvis.. :blush: Bruker et MSI Diamond KN8-kort.

Endret av nollie
Skrevet

korte har både pci-e lock og pci lock. det er samme mhz på de uansett hvor langt jeg klokker cpu... multiplier er låst.

ingen som har noen andre ideer?? kan dt hjelpe med kjøp av nytt nettverkskort?

Skrevet (endret)

har lest den og testa på dt jeg fant av instillinger til det men det var ikke mye.. det hjalp ikke noe.

edit: fikk låne et trådløst usb "kort" så tester dt

Endret av elronx
Skrevet

du fant med andre ord delayed transaction og/eller pci delayed transaction. prøvde kombinasjoner av disse? Har hjulpet meg i akkurat samme problemstilingen før.

kanskje du og fant pci (+etellerannet) 0 WS : disabled?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...