Zyko Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Azureus klarer ikke connecte med noen TCP porter. Anatar jeg må forwarde noen, men jeg vet ikke helt hvordan jeg gjør dette. Vet at det kan gjøres gjennom endringsweb, men jeg skjønner ikke helt hvordan. Så la oss si jeg skal forwarde port 49152 TCP, hvordan går jeg fram da? En annen ting også, hvordan oppdaterer jeg firmware på en D-Link DGL-4300? Takker for svar
Zyko Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Skrevet 25. januar 2006 *bump* Kom igjen da, noen må vel kunne hjelpe...
studass Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 viss du gidder å søke litt selv så er det en lik post ute på forumet med bra instrukser.....
inaktiv000 Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Prøv UPnP, det skal både Netopiaen og Azureus støtte. Så slipper du å konfigurere noe som helst. Forøvrig kan jeg anbefale µTorrent, en finfin klient som ikke får PC-en til å gå like tregt som Azureus gjør..
itsærn Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Brukernavn: ngt Passord: ChkBid114 Gå først inn på: statistics and logs>served ip adresses og sett en fast ip til maskinen din Så går du inn på: menus>network adress translation>show/change server list>easy servers>add server>på server private ip skriver du din lokale ip som du satte i stad, resten skjønner du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå