partat12 Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Hei! Har en kamerat som har et lite problem..... Vi finner ikke ut hvordan man skifter fra venstrehendt til høyrehendt i CS.... Hjelp!
partat12 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Skrevet 24. januar 2006 Ok.... takker og bukker for hjelp!
Senz0r Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 ja, eller trykk på h, så kommer du innpå en liten meny så tar du right hand derfra
partat12 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Skrevet 24. januar 2006 Ingen av delene funka Noen andre forslag?
A.J Green Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Nå tuller jeg helt sikkert, men jeg mener å huske at man noen ganger fikk lefthand når man spller i software mode, gjør vennen din det eller? Sjekk video options, sørtg for at han spiller i opengl mode. Men som sagt, veldig mulig jeg tuller nå.
Pantera Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 evt. trykk ESC, velg Options -> advanced og velg right handed derfra. Hender ofte at våpenet skifter side etter å ha gjort et par alt-tab ut i Windows..... Pantera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå