Laughing Madcap Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Har to ganger fått reklame på mobil, de ringer fra telenor om juletilbud og spørsmål om abonomanget. Har selv Netcom Young talk og er fornøyd med det. Sinnsykt irriterende.. Er reklame på mobil lovlig?
cavey Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Har du reservert deg mot telefonreklame for minst 6 (eller var det 3), kan de ikke ringe deg med mindre du er kunde hos dem. Ring kundeservice og be dem fjerne ditt telefonnummer fra salgs-telefonlistene sine. Eller si det neste gang de ringer. Sms vet jeg ikke.
jic Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Hadde jeg blitt ringt opp av dem igjen, hadde jeg svart litt frekt tilbake om å gå sjekke tilbake hva jeg svarte sist gang dere ringte meg.
pologutt Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Har du reservert deg mot telefonreklame for minst 6 (eller var det 3), kan de ikke ringe deg med mindre du er kunde hos dem. Ring kundeservice og be dem fjerne ditt telefonnummer fra salgs-telefonlistene sine. Eller si det neste gang de ringer. Sms vet jeg ikke. 5507931[/snapback] Hva mener du med "minst 6"?
ejeger Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Det han mener er 3 eller 6 mnd fra du reserverte deg.. Saken er at dersom du har et kundeforhold til telenor hjelper det ikke å reservere seg i brønnøysundregisteret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå