Luvilu Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 For litt siden kjøpte jeg meg en bæbar maskin i tillegg til den stasjonære og koblet da samtidig til en trådløs router av typen Jensen Wireless Broadband Router Air:Link WBR 6911. Problemet nå er at jeg minst en gang om dagen mister kontakt med modemet (?) (både fra den bærbare og den stasjonære) og får ikke kontakt før jeg starter modemet på nytt. Hva kan årsaken til dette være? Er det noe jeg kan gjøre med det?
Tøffe-Tetra Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 har du lastet ned nye drivere til routeren. det fiksa problemet på min pc. måtte laste ned nye drivere til både nettverkskortet i pcen og til routeren. jeg mista kontakten regelmessig med bredbåndsrouteren og etter jeg oppdaterte alle driverene har jeg ikke hatt et eneste problem.
Luvilu Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 Høres litt merkelig at jeg skal være nødt å laste ned nye ting til noe som allerede er ganske nytt, men dette er ike min sterkeste side så da må du gjerne forklare hvor og hvordan jeg gjør det.
Luvilu Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 (endret) Tror kanskje jeg har funnet ut av det på egenhånd... Hvor finner jeg eventuelt ut av nåværende status? Endret 22. januar 2006 av Lynn
shakur Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Prøv å se om du kan finne en innstilling på routeren som heter noe som "Automatic reconnect" eller noe.
Luvilu Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 Den har kun en knapp og det er Reset...
shakur Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Den har kun en knapp og det er Reset... 5482975[/snapback] Tenkte inne på web-interfacet. Skal være en inntilling for å koble seg automatisk opp på nytt når en mister forbindelsen. Sjekk manualen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå