Gå til innhold

Er det mulig sjekke om det lastes ned på pc


Anbefalte innlegg

Ja, er det mulig sjekke om det lastes ned på en annen pc i huset? Uten å kikke på den andre pcen.

 

Blir så lei av at broren min ljuger om at han ikke laster ned når jeg vet at han gjør ( merker det på linja) Utrolig irriterende at det går treigt på linja.

 

Håper dere kan hjelpe meg dette :wink:

 

Hvis det er noe dere lurer på om linja ell no så er det bare å spørre, skal prøve å finne det ut. Selv om jeg ikke vet så mye om data.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, er det mulig sjekke om det lastes ned på en annen pc i huset? Uten å kikke på den andre pcen.

 

Blir så lei av at broren min ljuger om at han ikke laster ned når jeg vet at han gjør ( merker det på linja) Utrolig irriterende at det går treigt på linja.

 

Håper dere kan hjelpe meg dette :wink:

 

Hvis det er noe dere lurer på om linja ell no så er det bare å spørre, skal prøve å finne det ut. Selv om jeg ikke vet så mye om data.

5482035[/snapback]

 

Broren din sier vel det samme om deg, når du sitter og laster ned ting og bruker linja max :tease:

Lenke til kommentar
Ja, er det mulig sjekke om det lastes ned på en annen pc i huset? Uten å kikke på den andre pcen.

 

Blir så lei av at broren min ljuger om at han ikke laster ned når jeg vet at han gjør ( merker det på linja) Utrolig irriterende at det går treigt på linja.

 

Håper dere kan hjelpe meg dette :wink:

 

Hvis det er noe dere lurer på om linja ell no så er det bare å spørre, skal prøve å finne det ut. Selv om jeg ikke vet så mye om data.

5482035[/snapback]

 

Broren din sier vel det samme om deg, når du sitter og laster ned ting og bruker linja max :tease:

5482249[/snapback]

 

Hehe men det gjør jeg ikke, jeg overholder regler det gjør ikke han :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...