thunstad Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Hei Jeg er alltid sistemann til å loade instanter og lurer på om noen vet hva det kan være eller hva jeg må gjøre. Jeg har 2gb ram på min PC. Hvor mye bør minne settes i addon? Linebacker 60 lock
StarGazer Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Hva med resten av systemet ditt?hvilken fart har du på nettet?
jonasdaman Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Du er ikke sist, det bare ser sånn ut siden charactern din er på insiden av instancen før du er ferdig med og loade. er ikke sikkert, men jeg har godt ut av UBRS noen ganger og har vært død når loadinga var ferdig :!:
Gomle6 Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Det er nokk addons og "Distance view" Prøv å disable alle addons og sjekk om det er bedre da;)
Phyx Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Det er nokk addons og "Distance view"Prøv å disable alle addons og sjekk om det er bedre da;) 5482450[/snapback] Det er nesten garanter addons. Noen addons gør loading av instancer veldig treigt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå