PloKooN Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 (endret) Heisann. All mail jeg mottar i Outlook Express kommer slik som dette: A message was sent to you that was returned to the sender(bounced) because it would have caused your mailbox quota to be exceeded. The following is the reason that the message was over quota: Quota Type: total bytes stored Quota Available: 798 Total Quota: 11264000 The following is the information on the message that was bounced: Sender: sensurert Subject: [No Subject] Size: 1496 Message ID: <000a01c61ed69342100a00a8c0@plo> Date: Sat Jan 21 23:01:50 2006 Reply-To: [No Reply-To] To fix this problem, delete some messages from your mailbox, and contact the sender to resend the message. If you are using our webmail, please remember that messages in the trash folder take up just as much space as other messages. If the size of the message is too big, contact the sender to reduce the size of the message and resend the message. Jeg har prøvd å sende mail til meg selv, men jeg får samma saken da også. Jeg har også prøvd med en clean Outlook Express på en annen PC. Dette er meget plagsomt da jeg venter på mange viktige mails. Hva er det som er galt? Endret 21. januar 2006 av PloKooN
kjeklulf Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 E-postboksen hos din isp eller e-postleverandør er full. Du har sikkert stilt inn at det skal ligge en kopi av mottatt e-post på serveren. Logg på webmail hos din isp eller e-postleverandør og sjekk innstillinger der. Tøm e-postboksen din på web. Sjekk deretter innstillingene i e-postprogrammet ditt.
PloKooN Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 2847 nye spam-mails på webmail Aldri brukt denne webmailen jeg. Takk for hjelpa! E-postboksen hos din isp eller e-postleverandør er full. Du har sikkert stilt inn at det skal ligge en kopi av mottatt e-post på serveren. Logg på webmail hos din isp eller e-postleverandør og sjekk innstillinger der. Tøm e-postboksen din på web. Sjekk deretter innstillingene i e-postprogrammet ditt. 5477547[/snapback]
Mr.Elendig Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Eit lite sidesprang: Du bør bruke ein annan epost klient enn OE, da denne har "mange" kjente sikkerhetshull.
PloKooN Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 Hva slags sikkerhetshull? Hvilke e-mailprogrammer anbefaler du?
kjeklulf Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Alle e-postprogrammer har sikkerhetshull. Microsoft sine blir bare mer kjent fordi alle bruker programmene deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå