Kjekssjokolade Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Har en del forskjellige programmer som viser film, det krever at quicktime player er installert....å det er det jo...men alikevell blir filmen helt grønn, det er bare helt grønt i f.eks ruten filmen skal vises.... eks på program der det skjer DKPSCS2 lyden er der er det noe jeg kan gjøre? har prøvd å oppdatere selve quicktime player'en men det funket ikke
Sindre90 Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Har en del forskjellige programmer som viser film, det krever at quicktime player er installert....å det er det jo...men alikevell blir filmen helt grønn, det er bare helt grønt i f.eks ruten filmen skal vises.... eks på program der det skjer DKPSCS2 lyden er der er det noe jeg kan gjøre? har prøvd å oppdatere selve quicktime player'en men det funket ikke 5476472[/snapback] Har du prøvd å spille av en anen film så du er sikker på at det ikke bare er den filmen?
Mythos Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Jeg hadde samme problem etterat jeg byttet grafikkort for en stund siden. Det ble litt bedre ved å bytte grafikkdrivere til en litt eldre versjon. Et annet problem jeg hadde samtidig var at videoer noen ganger ble veldig hakkete. Siden har jeg oppgradert med nytt hovedkort/Cpu og da forsvant problemet. Jeg har et Gforce FX 5700 kort. Hvis du googler på "quicktime green screen" ser du at du ikke er alene om det problemet hvis det er noen trøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå