Gå til innhold

mangler skruer til kjøler


Anbefalte innlegg

Har fått meg ny vapochill ultra low noise cpu cooler. Det idiotiske her er at det ikke fulgte med noen skruer til å montere greia. Det følger med egen skrue til festing av viftereg-bracketen pakket i en egen liten plastpose, men ikke selve monteringsskruene! Skruene det er snakk om er de skruene som står i midten oppe og nede(evt høyre og venstre) på plastikkramma rundt socketen. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse, og hva slags dimensjoner de skal ha?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn som jeg har forstått det så følger det ikke med skruer vanligvis...

I tillegg er det snakk om "skurer som følger med mb" på pakken. Er forsåvidt rimelig skuffet over at man kan sende men allverdens dritt som for eks skrue til viftekontrollen(noe som alle stort sett har) og velger å ikke sende med den ene tingen det nødvendigvis ikke er vanlig å ha liggende.

Endret av morgawr
Lenke til kommentar

Problemet ble delvis løst med noen 4mm-skruer fra jernia, men disse var kanskje litt lange(kjøleren sitter ikke spes "tight" akkurat), men bedre enn ingenting. La iallefall fremtidige kjøpere være advart. Kanskje ikke verdens undergang, men trenger man pc på dagen(skal på lan for eks) så er det jævla kjipt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...