Gå til innhold

HentaiBox - LCD #1 montert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så jo bra ut det der da ;) Likte finishen på pci dekslene :dribble:

Tror ikke det er så alt for menge andre metoder du kunne ha brukt til å feste hovedkortbrettet med da ;)

Skrevet

Pent ;) Likte det der, finishen på Pci dekslene var nydelig!

Det kabinettet blir litt av en bulldoser :p Vertfall i størrelse hvis det skal være like høyt;P men blir sikkert fett da!

Kutgw!

Øyvind

Skrevet

Gaah! takk gud for at jeg ikke har begynt på rammen enda, det viser seg at netshop har en feilbeskrivelse av varene sine på nettbutikken dems.

Acrylpanel er ikke 500x500x3mm som det står på siden dems, men 480x480x3mm.

Hadde jeg laget rammen i 500x500x500, så ville jeg ha fått problemer med å få festet den acrylplaten som hk brettet står på.

*DeViLoN skal ringe Netshop i morgen, skal klage litt på dette, kunne jo ha vært ganske fatalt for min del hvis jeg hadde begynt å bygge for fullt.

Skrevet

Dette kan ble veldig bra, fikk nesten lyst å bygge en kasse selv av noe slag, men jeg vet ikke hva, men får vel heller konsentrere meg om Leela og begynne å bygge noe etter TG.

Stå på, gleder meg til å se rammen.

Skrevet

Ser bra ut, men er den klare akrylen på netshop også 480x480mm? Jeg klagde på den UV-blåe plexien, men noen sier også at den sota plexien er på 500x500mm.

Lykke til!

Skrevet

Pent, du jobber kjapt og det skal du ha "cred" for ;)

Ser ut til at du blir ferdig i god tid, gleder meg til å se paintbrush malingen ;)

Petter

Skrevet

Øy, du kan ikke drikke når det sitter mennesker med null liv med samboere på nattoget til trondheim som venter på tidtrøyte!!

Men, dette er vakkert!

Skrevet

Veldig veldg bra!

Liker å se så kjapp fremgang, det gjør at du virkelig følger med på et prosjekt!

Og på toppen av dt hele er det skikkelig bra rbeid ;)

stå på!

Petter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...