Gå til innhold

Har et lite problem med cs demoer:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et lite problem.. jeg skal lage fragmovie, har tatt opp en del demoer. Først brukte jeg FRAPS til å ta opp fra demoen jeg allereda har, men det ble enormt med lagg. Så da tenkte jeg at jeg skulle gjøre det på den "vanskelige" måten. (skriver "startdemo -navnpådemoen- 30) Skal det ikke lagres 30 bilder i sekundet i cs-strike mappa da? som jeg bare tar videre inn i Videomach? Det skjer ikke hoss meg, demoen går bare fortere, MYE fortere:S Mulig jeg er helt på jordet her, men noen som vet hva problemet er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har et lite problem.. jeg skal lage fragmovie, har tatt opp en del demoer. Først brukte jeg FRAPS til å ta opp fra demoen jeg allereda har, men det ble enormt med lagg. Så da tenkte jeg at jeg skulle gjøre det på den "vanskelige" måten. (skriver "startdemo -navnpådemoen- 30) Skal det ikke lagres 30 bilder i sekundet i cs-strike mappa da? som jeg bare tar videre inn i Videomach? Det skjer ikke hoss meg, demoen går bare fortere, MYE fortere:S Mulig jeg er helt på jordet her, men noen som vet hva problemet er?

5465493[/snapback]

Pleier av og til å ikkje funke.

Skriv "playdemo xxx" så når du er komt innpå demo'n skriver "startmovie xxx 90 (pers bruker eg 30)"

Skrevet

Ok, fikk det til.. Men jeg har et nytt problem:P jeg har fått alle bildene inn i VideoMach, men hvordan skal jeg få dem inn i et redigeringsprogram?:S Vil liksom bare lage demoene der, og så redigere dem i et annet program.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...