RaW_DeNiM Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 ja topic sier vel alt... kommer hele tiden this is not a valid code blabla lba.. tips til hva som skal gjøres?
medlem-90636 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 ja topic sier vel alt... kommer hele tiden this is not a valid code blabla lba.. tips til hva som skal gjøres? 5462710[/snapback] Dette har jeg hørt at har skjedd fra flere enn deg. De jeg kjenner gikk tilbake i butikken og sa fra at koden deres ikke virka. I og med at det har skjedd med mange fler enn deg skulle jeg tro at Microsoft var klar over problemet, og at butikken vil gi deg en ny kode. Men du blir nok nødt til å krangle litt på det
Xperia X10 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Kjøpte du den i norge? Eller på en webside i utlandet?
zph Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 ja topic sier vel alt... kommer hele tiden this is not a valid code blabla lba.. tips til hva som skal gjøres? 5462710[/snapback] ta kontakt med MS Xbox support!
lars91 Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 er kipt at dette skjer da men det jeg ville gjort er å prøve en gang til! skriv av koden på et ark.. sjekk at koden er riktig med koden på kortet og kryss av bokstavene/sifrene ettersom du skriver dem inn. Er jo litt pinelig å ringe til kundeservice når det viser seg at det egentlig ikke er noe stort problem
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 CDOn.com er vel Svenske? Ville dog ikke trodde det skulle være noe problem, sålenge du kjøper koden i Europa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå