sindre2 Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 (endret) Nå har plassert ett spill som jeg spiller på en en av mine to harddisker for å få 100 % ytelse i spilllet. Jeg har BARE dette spillet på en 190GB harddisk, noe som vil si at det fortsatt er utrolig mye ledig plass på den. (Spillet er på 10GB) Derfor spekkulerer jeg fælt på om jeg skal plassere alle filmene og musikken jeg nå har på C-disken til spill-disken for å frigjøre litt plass på den og utnytte den andre litt mer. La oss ta et eksempel at jeg flytter over 50GB med film og musikk på spilledisken: Hvil jeg da merke noe spesielt tap i ytelsen på spillet jeg har på den disken? Endret 18. januar 2006 av sindre2
clario Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Nei , med mindre du er über-geek som merker at frameraten i spillet går ned med en frame i sekundet eller.no
sindre2 Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 (endret) Noen som har peiling på om hvor mye i prosent ytelsen på spillet har økt etter at jeg flyttet spillet til "C" til nyformaterte "D" da? Jeg vil anslå cirka 10% forbedring, og det er mye! Hva om jeg legger inn tunge programmer på den disken som spillet ligger på, noen forskjeller? Endret 18. januar 2006 av sindre2
Mythos Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Hvor tunge programmene du legger på den "tomme" disken er har lite å si så lenge du ikke kjører dem samtidig med spillet ditt. Jeg tror ikke du vil kunne merke noen minsking i ytelse om du flytter over filmer og musikk til D disken din. At du "syns" du merker 10% økning i ytelse ved å flytte et spill fra C til D kan tyde på at D er en raskere disk eller at C trengte defragmentering. Forøvrig syns jeg ikke 10% synsing er mye
clario Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Forøvrig syns jeg ikke 10% synsing er mye 5462241[/snapback]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå