Janmandelid Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Vet ikke om dette er rette plass å poste på, men nå har jeg koblet tv'en min til og jeg lurer bare dette: Når jeg åpner en videosnutt i medieplayeren så vises kun ramma på tv'en og ikke selve innholdet...åssen ordner jeg det?
Moltrez Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Du må sette TV'en som Primary. Dette kan du gjøre der du kloner skjermen. Så lenge PC skjermen er primary vil du ikke få videobilde på TV'en, siden den er secondary. Eller begge hvis mulig. (Funker på et ATI 9800Pro på Win XP iallefall)
Janmandelid Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Hmmm...ikke så enkelt dette, men det er typisk når man ikke har gjort det før. Får se litt på hjelpesidene til produsenten. Har et Radeon X600PRO kort...kanskje det er noen der som har det samme?
H.M.Kongen Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 hvis du tar tak i media playeren og drar den ut til høyre,ut av pc skjermen,blir det da bildet på tv?
Janmandelid Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Jepp! Nå virket det plutselig! Tusen takk for hjelpen folkens! Nå blir det en lang natt! Sånn er det med data altså...alt er så enkelt når man har gjort det før...og som regel så er det bare en liten innstilling som pleier å være feil....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå