Gå til innhold

TV som skjerm

Goldyfisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå kobla en s-video kabel(med scart i andre enden) inn i mitt sapphire radeon 9600pro atlantis..deretter skulle jeg da gjerne hatt et bilde på min TV som tilhører dataen min, men får ikke noe bilde i det hele tatt :cry:

Tips og hint mottaes med stor hjertelig takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyreklikk på desktop ---> Egenskaper ---> Innstillinger ---> Avansert ---> Visning ---> Feilsøk... ---> hak av "Tving oppsporing av min TV"

Husk å ha TVen tilkoblet når du starter maskina!!

Skrevet
Høyreklikk på desktop ---> Egenskaper ---> Innstillinger ---> Avansert ---> Visning ---> Feilsøk... ---> hak av "Tving oppsporing av min TV"

Husk å ha TVen tilkoblet når du starter maskina!!

5454822[/snapback]

jah!

Skrevet

Der er problemet mitt se...har ikke noe der inne som heter "visning"!

Skrevet (endret)

Har forresten tatt sånn "tving oppsporing i ATI catalyst control senter, men hjalp litt..

Nå har jeg masse grått flimmer som går over hele skjermen med blå blink i blandt..noe annet mann kan gjøre for å faktisk få ett bilde?:p

Endret av Gulllfisk
Skrevet

Crap! Har funnet ut noe av grunnen..Ser ikke ut til at min TV har scartinngang som støtter S-video :!: Åpenbar løsning jeg burde sett på litt før kanskje? Det enkle er ofte det beste

Skrevet
Crap! Har funnet ut noe av grunnen..Ser ikke ut til at min TV har scartinngang som støtter S-video :!:  Åpenbar løsning jeg burde sett på litt før kanskje? Det enkle er ofte det beste

5460820[/snapback]

Man lærer så lenge man lever. :)

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...