Forumforumforum Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Begynte plutselig å dure i pc-speakeren da jeg spillte.. Jeg skrudde av.. og har deretter aldri fått liv i den igjen.. Sendte inn hovedkort til komplett, fikk det samme igjen.. Det funket visst.. Noen som har en liste over hvordan jeg skal feilsøke pc'n ? Hva skal jeg starte med ? I hvilken rekkefølge skal ting gjøres ? Har ikke PEIL på hva som er ødelagt på den.. Evt. en feilsøkingsguide om noen veit om en elns..
efikkan Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Har du prøvd clear cmos? Sjekk over alle kabler og kontakter. Sjekk om noen komponenter lukter ille eller ser skadet ut. Start maskinen med minst mulige komponenter (altså uten ekstrakort). Prøv med annen strømforsyning (om du kan).
Forumforumforum Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 Clear CMOS er prøvd ja! skal sjekke over da jeg får hentet kortet, før jeg bygger.. (lokale sjappa bygger om, stengt til torsdag.. men kunne bruke postlokalet før 5 x] ) takk for svaret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå