Gå til innhold

Freewave bare tull?

dabear

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fram til nyttår hadde freewave et tilbud som gikk ut på at du sparte tilkoblingsavgifta om du bestiller snarest. Ettersom jeg er skikkelig lei 704/104 til tele2 (de sier det skal være 760, men det stemmer ikke), bestemte jeg meg for å bestille deres ADSL surfer. Samme dag fikk jeg bestillingsbekreftelse:

Bestillingsbekreftelse

Kjære ****!

Velkommen som bredbåndskunde hos Freewave AS.

Din kontoinformasjon hos oss er:

Epost: *****

Telefonnr: *****

Ditt bredbånd vil bli installert på installasjonsadressen til telefonnummeret/adressen som du har oppgitt i bestillingen.

Vi kan ikke garantere levering av bredbånd før vi har kontrollsjekket leveransen til installasjonsadressen din i våre systemer. Så snart dette er gjort, vil du motta en bekreftelse på installasjonstidspunktet pr. sms.

Installasjonspakke vil bli sendt deg slik at du har dette noen dager i forveien for installasjonsdatoen. Den vil bli sendt som oppkravspakke. Oppkravet vil dekke oppstartkostnader og abonnement fra installasjonstidspunktet og ut neste kalendermåned. Du vil deretter motta månedlig fakturaer fra oss. Faktureringen er således forskuddsvis pr. mnd. Ta kontakt om du ønsker å betale for en lengre periode i slengen. Har du bestilt modem vil dette også bli sendt på oppkrav.

Dersom du har bestilt installatør vil du bli kontaktet for å avtale installasjonstidspunkt.

Du kan kontakte våre datakyndige konsulenter på 820 77 373 (betalingsnummer) eller på [email protected] om du trenger hjelp med din PC.

Vi håper du blir fornøyd med ditt nye bredbånd. Husk at du kan oppgradere eller endre ditt abonnement om du ønsker dette. Ta kontakt med oss på 810 03 000 eller se Bredbånd på www.freewave.no.

Du har som kunde, i henhold til angrerettsloven, rett til å gå fra avtalen om leveranse av tjenesten 14 dager fra bestillingsdato. Har du bestilt tjenesten på annen måte enn ved telefonsamtale etter uanmodet oppringning fra Freewave plikter du ved bruk av angreretten å betale de faktiske kostnader som er påført Freewave 750 kroner. Dersom du mot formodning skulle angre på dette kjøpet, og ønsker å heve det, må du fylle ut og sende inn dette angrerettskjemaet.

Med vennlig hilsen

Freewave AS

Sia det har jeg ikke hørt et fnugg av dem, enda jeg den 3 januar sendte inn et support spørsmål til [email protected] og blei tildelt et brukernavn og passord på deres supportsenter (http://ejournal.freewave.no/bin/ ).

Heisann, vi bestilte ADSL fra dere rett før nyttår, bestillingsbekreftelse

har kommet og regner med å få det snart (?). I den forbindelse har jeg noen

spørsmål.

Fra tele2 support, min nåværende leverandør;

>

>Har du vært i kontakt med de ang. ADSL? Da vil de antakelig ta over linje

>fra oss, da legger de selv inn selve

>oppsigelsen. Hvis du da sier opp hos oss blir det feil. Hør med de om du

>selv skal si opp eller om 'Freeware'

>tar seg av den delen.

>Hvis du skal si opp, hvilken dato skal vi i tilfelle koble ned linjen?

>

>Skulle du lure på noe mer, vennligst ta kontakt med oss på telefonnummer

>02000 og oppgi ditt kundenummer.

>

Så for at jeg skal kunne svare Tele2 support, trenger jeg altså å vite:

*Legger dere inn oppsigelse til tele2, eller må jeg gjøre dette sjøl hos

tele2?

*Når kommer linja oppe? Dette trenger jeg å vite for å få minst mulig

nedetid i overgangen tele2->freewave.

Mvh

mitt navn

Den 10. januar hadde det enda ikke kommet noe svar, så jeg sendte et nytt spm, denne gangen direkte gjennom deres kundesenter:

Heisann, er det mulig å få svar på dette snart?

Men enda ikke noe svar. Er det normalt at det skal gå så lang tid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...