Road2Hell Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Hallo folkens. Siden displayet på min stereo er ødelagt ønsker jeg å kjøpe ny spiller. Noen som vet om spilleren med Bluetooth som selges på Europris er noe bra? Mye ute og kjører, og å kunne kombinere stereo med en bluetooth handsfree er ideelt. Jeg vet jo at Europris produkter ikke er noe for hardcore lydentusiaster, men jeg er fornøyd med noe som gir ok lyd, trenger ikke høy lyd (begynner å bli gammel...). Er det også noen som kjenner til disse Sunny'ene? De har jo originalt høytalere i dørene. Hvilken størrelse høyttaler passer å bytte ut med der? Noe skurrete dårlig lyd i de som står i nå. Kunne jo funnet ut av det med å skru av dørpanelene, men det er jo så slit å først skru av for å sjekke, skru på til en får kjøpt høytalere, og så av og på igjen... hehe. Er det ellers noen som har noen anbefalinger på spillere, må ha RDS, gjerne både bluetooth og sd kort eller usb inngang/host? Og angående høytalere fremme i dørene, noen anbefalinger på høytalere som kan gi bra lyd, god bass? Vil helst slippe å styre med forsterker og sub'er . Masse på en gang, takk for hjelpen på forhånd
Tumbleweed Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Hallo folkens. Siden displayet på min stereo er ødelagt ønsker jeg å kjøpe ny spiller. Noen som vet om spilleren med Bluetooth som selges på Europris er noe bra? Mye ute og kjører, og å kunne kombinere stereo med en bluetooth handsfree er ideelt. Jeg vet jo at Europris produkter ikke er noe for hardcore lydentusiaster, men jeg er fornøyd med noe som gir ok lyd, trenger ikke høy lyd (begynner å bli gammel...). Er det også noen som kjenner til disse Sunny'ene? De har jo originalt høytalere i dørene. Hvilken størrelse høyttaler passer å bytte ut med der? Noe skurrete dårlig lyd i de som står i nå. Kunne jo funnet ut av det med å skru av dørpanelene, men det er jo så slit å først skru av for å sjekke, skru på til en får kjøpt høytalere, og så av og på igjen... hehe. Er det ellers noen som har noen anbefalinger på spillere, må ha RDS, gjerne både bluetooth og sd kort eller usb inngang/host? Og angående høytalere fremme i dørene, noen anbefalinger på høytalere som kan gi bra lyd, god bass? Vil helst slippe å styre med forsterker og sub'er . Masse på en gang, takk for hjelpen på forhånd 5445343[/snapback] Foreslår at du skaffer deg et frontsett, altså bass/mellomtone i døra, og diskanter som du fester på dashbordet. Forutsatt at du har brukbar kvalitet er vel dette å anbefale - før du eventuelt flesker til med sub'er og forsterkere og greier. Når det gjelder spiller vil jeg tro du kan finne mer på nett om du googler en smule.... T'Weed
Road2Hell Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 Foreslår at du skaffer deg et frontsett, altså bass/mellomtone i døra, og diskanter som du fester på dashbordet. Forutsatt at du har brukbar kvalitet er vel dette å anbefale - før du eventuelt flesker til med sub'er og forsterkere og greier. Når det gjelder spiller vil jeg tro du kan finne mer på nett om du googler en smule.... T'Weed 5450032[/snapback] Takker for svar. Har googlet litt og funnet ut at Europris spilleren er en Medion spiller, nemlig denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314690&cks=PRL . Kommer til å gå for den, og ett frontsett i døra. Går det med 6,5" eller må jeg ta mindre? Og er det da noen å anbefale i den lavere prisklassen, for oss som ikke er hverken rike eller lyd-entusiaster?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå