Gå til innhold

Nytt tastatur (uten mus)


Erad

Anbefalte innlegg

Siden jeg var så teit og sølte cola nedi tastaturet så har jeg sansen for et nytt tastatur!

 

Men de tastaturene jeg har sett på kommer også med mus og mus trenger jeg ikke! Har litt sansen for det nye tastaturet til logitech (det svarte) men det følger det tydeligvis med en mus som ser veldig høyrehendt ut! Jeg er da som sagt venstrehendt! Finnes det ikke noen steder der dem selger bare tastaturet da? Eller hvis dekk veit om musa passer for venstrehendte og så plz si i fra!

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=5&s=pl

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei det er ikke kipt er dette selv og ble neeeesten "åfended" av din komentar håper at du er fårnøyd med deg selv nå :grin:

 

 

neida;-)

 

 

 

_________________

data er oppskrytt og forsvinner vel om noen år når folk går lei tenker jeg.

 

-Dan Hansen-

 

[ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-09-11 08:16 ]

Lenke til kommentar

Akkurat!

ventrehendt er ikke kjipt nei!

men jeg VIL ha det tastaturet uten mus!!

ahh goddamn tastatur mekkere som absolutt skal ha med mus bare for å plage meg!!!

 

Skylder mest på coca cola dah.. burde saksøke dem for jeg får traumer av "sticky" knapper, er jo værre enn windows stickkeys!

 

NED MED COLA!!

 

 

(Fanta ruler)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-11 08:05, Robkvi skrev:

Må være kjipt å være skeivhendt..


Jeg bruker faktisk venstrehånda til musa selv om jeg er høyrehendt. Da holder jeg høyrehånda fri til f.eks. numeric-keypaden.

 

Dessuten eksisterer det forskning som kan tyde på at man benytter de to hjernehalvdelene mer effektivt på denne måten :wink:.

 

Og det kan JEG trenge!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...