Gå til innhold

MSN problemer etter HK bytte


Zic0

Anbefalte innlegg

Har bytta HK uten å reinnstalere windowsen, men chipsettet er det samme. Alt fungerer bortsett fra ALLE msn messenger verisjonene. Det som er problemet er at jeg brukte det forrige integrerte nettverkskortet med ipen 192.168.1.103, men nå har jeg fått et nytt integrert nettverskort og pcen tror at den forrige er der fortsatt. Tror det er her det blir litt kluss. Uansett får jeg ikke kobla opp mot MSN messenger, uansett verisjone. Vet dere hvordan jeg kan få fikset dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bytta HK uten å reinnstalere windowsen, men chipsettet er det samme. Alt fungerer bortsett fra ALLE msn messenger verisjonene. Det som er problemet er at jeg brukte det forrige integrerte nettverkskortet med ipen 192.168.1.103, men nå har jeg fått et nytt integrert nettverskort og pcen tror at den forrige er der fortsatt. Tror det er her det blir litt kluss. Uansett får jeg ikke kobla opp mot MSN messenger, uansett verisjone. Vet dere hvordan jeg kan få fikset dette?

5438898[/snapback]

 

Etter avinstalleringen, sjekket du i C:\windows at det ikke var noen filer igjen etterpå? Er ofte programmer ikke sletter alt under avinstallasjon og hvis du da ikke vil ha de samme gamle oppsettene må du slette den gamle mappa før restart og ny installasjon. Håper det kan hjelpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...