Antonio Montana Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 (endret) Idag gikk jeg til butikken å kjøpte meg The Movies. Etter å ha instalert den nyeste driveren, instalert spilet og lastet ned The Movies patchen prøver jeg å starte spillet, det som møter meg er en helt hvit skjerm og en melding: This game requires a newer version of windows media player and windows media codec. Starmaker fungerer fint. Mens The Movies møter jeg altså en hvit skjerm ved launch. Dette er specsa mine: Intel Pentium 4 2.4 ghz prosessor Ati Radeon 9600 AGP 256 mb 1500 MB Ram Hvis det er noen som kan hjelpe meg med å gjøre spillet spillbart ville jeg vært evig takknemlig BTW: Min søster har helt lik maskin og spillet fungerte helt fint der. Endret 16. januar 2006 av Antonio Montana
Jokkofon Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Du kan jo prøve å installere Mediaplayer på nytt!
Antonio Montana Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Skrevet 14. januar 2006 Det fungerte dessverre ikke Har prøvd det meste nå, ser ut til at jeg bare må returnere hele spillet
darkraver Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 du kan prøve og oppdatere windows media player codecen din, og evt. oppgradere windows media player til siste versjon som er om jeg ikke tar feil 10
D3nnis Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 kan hende du mangler codec.. http://www.divx-digest.com/software/index2.html#codecs ellers så er det sikker noe andre poster som spør om codece!! Btw: kanskje det er hjelper med opptatering av skjermkortet ? vis du ikke har prøvd det!! ? Vile Glück!!
Antonio Montana Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 Tusen takk for hjelpen! Å oppdatere codec hjalp faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå