Gå til innhold

problem med msn messenger


Kiwi-Kun

Anbefalte innlegg

jeg får et problem når jeg prøver å logge inn på msn messenger. det står at tjenesten er midlertidig utilgjengelig, en det tror jeg ikke noe på med tanke på at det har vært det som har stått de siste 5 månedene. kan noen fortelle meg hva jeg må gjøre?

Endret av Kiwi-Kun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg får et problem når jeg prøver å logge inn på msn messenger. det står at tjenesten er midlertidig utilgjengelig, en det tror jeg ikke noe på med tanke på at det har vært det som har stått de siste 5 månedene. kan noen fortelle meg hva jeg må gjøre?

5436491[/snapback]

 

 

Hvis det ikke har fungert i det hele tatt, ville jeg avinstallert den versjonen du har, hente ned nyeste versjon 7.5 og installere på nytt. En restart etter avinstalleringen kan være greit før du installerer ny versjon.

Lenke til kommentar
jeg får et problem når jeg prøver å logge inn på msn messenger. det står at tjenesten er midlertidig utilgjengelig, en det tror jeg ikke noe på med tanke på at det har vært det som har stått de siste 5 månedene. kan noen fortelle meg hva jeg må gjøre?

5436491[/snapback]

 

 

Hvis det ikke har fungert i det hele tatt, ville jeg avinstallert den versjonen du har, hente ned nyeste versjon 7.5 og installere på nytt. En restart etter avinstalleringen kan være greit før du installerer ny versjon.

5436737[/snapback]

 

Det har jeg allerede prøvd... opp til flere ganger. "gromf" : !

Lenke til kommentar
jeg får et problem når jeg prøver å logge inn på msn messenger. det står at tjenesten er midlertidig utilgjengelig, en det tror jeg ikke noe på med tanke på at det har vært det som har stått de siste 5 månedene. kan noen fortelle meg hva jeg må gjøre?

5436491[/snapback]

 

 

Hvis det ikke har fungert i det hele tatt, ville jeg avinstallert den versjonen du har, hente ned nyeste versjon 7.5 og installere på nytt. En restart etter avinstalleringen kan være greit før du installerer ny versjon.

5436737[/snapback]

 

Det har jeg allerede prøvd... opp til flere ganger. "gromf" : !

5436770[/snapback]

 

 

Kan det være noe med firewall-instillingene?

Hvis så tror jeg du kan få mye hjelp på portforward.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...