Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

92`BMW 520i vs 525i Hva anbefaler dere?

Eirzik

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

92`BMW 520i 24v vs 525i 24v Hva anbefaler dere?

Trenger litt feedback på de to typene.. er 525`en MYE sprekere enn 520`en? er de i det hele tatt spreke? er det gode biler? negative sider? er det gode automatkasser på de bilene? hva er markedspris for en som har gått under 200 000 og er i god stand!

Håper på noen grundige og gode svar!:):dribble:

Endret av Corsa_racer
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du merker forskjell for å si det sånn ;) 525 går merkbart bedre, Men 520 er ikke en treg bil sett i forhold til størrelse og andre biler i den prisklassen. E34 er god å kjøre og så lenge den får sitt nødvendige stell er den god teknisk og.

Dessuten er elektronikken mulig å jobbe med selv hvis man har en bærbar pc + en kabel og cd til 3000,- :D

Det mest negative jeg kommer på er stort sett dyr forsikring, noe dyre deler og høyt forbruk.

Girkasser er ikke noe problem, men sjekk at de har fått nødvendig service.

Prisen kan variere, hvis den er strøken og norsk samt fulgt servicer er den mer verdt enn en som er litt shabby og importert :thumbup:

Se litt på finn og autdb for å finne en fin bil til en god pris. Lønner seg å lete litt og ha tålmodiget. :D

Skrevet

Girkassen på 525`en jeg prøvde var veldig kranglete.. den girte seg ikke opp slik den skulle, + den fjusket mye når den var kald på 1. og 2. gir.. noen som aner hva dette kan være for noe? ellers var bilen veldig god.. og mye sprekere enn en 520.. 520 med automat blir litt slapt føler jeg.. er så slurete overganger mellom girene.. men kanskje det er bare jeg som er kresen! ellers er det en kjempebil!

Noen som har forslag til andre crusiere? eller synspunkt på automatkassetrøbbelet mitt... litt oftopic da men:p

Skrevet

Girkassen på 525`en jeg prøvde var veldig kranglete.. den girte seg ikke opp slik den skulle, + den fjusket mye når den var kald på 1. og 2. gir.. noen som aner hva dette kan være for noe?

Skrevet

Finn en 520 med manuell skinn, klima og abs da under 50000...

den er nemlig så utrolig strøken den 520`en jeg ser på med aut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...